• Gyeng?nl?t?knak
  • Magyar
  • English
  • Deutsch
2017. november 20. hétfő, Jolán napja    

 A Miskolci Egyetem kommunikációs terve

A kommunikációs terv célja:
 
A kommunikációs terv alapvető célja, hogy az Egyetem hallgatói, oktatói, dolgozói és partnerei számára megadja a kommunikáció- és kapcsolatszervezési tevékenység sikeres és hatékony ellátásához szükséges általános szabályokat és kereteket, melyek magukban foglalják az együttműködést szolgáló szervezeti struktúra fejlesztését, a folyamatos és tudatosan tervezett kommunikáció feltételeinek biztosítását, valamint hogy támogassa az intézmény fejlesztési stratégiájában megfogalmazott törekvések realizálását. Ezen belül elsősorban:
  •  A Miskolci Egyetem alapvető pozicionálását, a nemzetközileg versenyképes kutató-egyetemmé válást, s ennek alapjait,
  • a széleskörű képzési kínálat kialakítását, értékesítését, s ahhoz szükséges kereslet biztosítását, a beiskolázást,
  • szakmai-tudományos műhelyek kiépítését és megismertetését,
  • a kutatási, innovációs tevékenység elismertségének, bevételeinek számottevő növelését,
  • a szervezeti korszerűsítés, a szervezetirányítás és struktúra, valamint a hatékony működés megújítását, a munkatársi elégedettség növelését a belső kommunikációs tevékenység révén.
Mindezen alapvető célok eléréséhez a kommunikációs tevékenységben fontos feladatokat kell megoldani. Nem csupán arról van szó, hogynövelni kell az egyetem ismertségét,hanem annak érdekében egy tudatos, megalapozott és célcsoport-orientáltan kialakított és következetesen, teljességében megvalósított kommunikációra van szükség, amely elősegíti az egyetem pozitív megítélését, kiterjeszti piaci szerepét, helyét.
Az általános célok, törekvések mellé konkrét és mérhető, operatív célokat kell rendelni, mellyel közvetlenül tervezhetővé és ellenőrizhetővé válik a kommunikációs tevékenység, s annak hatékonysága.
 
A kommunikációs terv alapelvei:
 
Azonosságtudat és megkülönböztethetőség: az Egyetem saját imázsának kialakítása az Egyetem által elfogadott értékrendből és filozófiából fakadó vizuális arculati elemek segítségével, amely a kommunikációs rendszer egészét, illetve annak elemeinek kialakítását alapvetően meghatározza, biztosítja az azonosságtudat és megkülönböztethetőség elvének érvényesítését.
Esélyegyenlőség: Az Egyetem a nyilvános eseményeken, kommunikációjában és viselkedésében esélytudatosságot fejez ki: nem közvetít szegregációt, csökkenti a csoportokra vonatkozó meglévő előítéleteket.
Kommunikáció: nem csupán az információ továbbításnak, hanem az intézménnyel szembeni bizalom erősítésének eszköze.
Láthatóság és közismertség: a tények és gondolatok láthatóvá válása és azok terjesztése a célcsoportok körében.
Nyilvánosság: a nyilvánosság eszköztárának lehető legszélesebb kihasználásával az Egyetem népszerűsítése, versenyképességének növelése, valamint az egyetemi programok, projektek, fejlesztési elképzelések társadalmi elfogadottságának biztosítása.
Rugalmasság: a partnerek, a társadalom elvárásaira való gyors reagálás képessége.
Tudatos és integrált kommunikáció megvalósítása: az Egyetem és partnerei összehangolt kommunikációja.
 
Miskolc-Egyetemváros, 2014. április 30.
 
 
Dr. Szakály Dezső
főtitkár

Forrás információk
Szerkesztő: Web Administrator (w3admin@uni-miskolc.hu)
2014-05-28 15:31:26


FOUCAULT-INGA
tovább az élõképhez

ESEMÉNYEK, RENDEZVÉNYEK

Tovább>>

Új esemény felvitele>>

Legfrissebb állásajánlatok
az Alumni Portálon

Még több>>

Postai cím: 3515 Miskolc-Egyetemváros * Központi telefon: (36) 46 565-111 * Webmester: w3admin@uni-miskolc.hu
Copyright © 2003-2017 ME Számítóközpont
Designed by COMTRANS